CSMEGA Обновление / Update + Donations

*DANGER*
Developer
Developer

01 May 2011 16:07

Здравейте на всички,Искам да ви информирам че до момента сме събрали 70 Euros и 160.55 лв за новия компютър.Молим тези които не са дарили а имат желание да помогнат ......

Ето Как :

Има три начина да направите това.

1. Дарение направо чрез нашия PayPal

2. Купи VIP за един месец - Виж повече

3. Кликнете на някоя от Google Рекламите (Молим тези които не желаят да дарят поне да кликнат на рекламите,това също ни помага)

Винаги можете да видите колко пари сме събрали до момента на главната страница на сайта.

Какво ще подобрим в сървърите ? :

1. Отново ще има HlstastX
2. Ще има възможност да се пуснат още модове по ваше желание
3. Всички сървъри ще минат на 66 Tickrate от което качеството на играта ще се подобри.В момента е 33 Tickrate

===================================================================================================================================

Hello everyone ,I just want to inform you the we keep going to collect the money for the new Computer to make the severs better place for your free time.We ask for your help if you can donate small amount of money.

How ?

There is 3 ways to do this.

1 . Donate stright to our paypal

2 . Buy vip for one month - See more

3 . Click on the Google Advertisements (Those of you who don't want to donate just click on any of the advertisements,this will help us as well)

You can always see how much money we have collected by now on the main page of the

At the moment we have got 70 Euros and 160.55 lv

What will we improve in the servers? :

1. Again there will be a HlstastX
2. Will be able to put more mods of your liking
3. All servers will take up to 66 Tickrate by which the quality of the game will now be Much better.Now is 33 Tickrate
Support questions belong to the forum, not to my PM Box!.

The box said 'You need Windows XP or better' .... so I installed linux.